donderdag 5 februari 2015

Mooie week.

 Dinsdag was onze jongste zoon Lars van Versje van Lars bij Tijd voor Max op de tv. Hij was daar omdat het afgelopen week de week van de Poëzie was. Hij droeg een paar versjes voor en schreef ook nog live tijdens de uitzending een versje voor Rick van Leeuwen, de hoofdgast. Dan zit je als ouders toch wel zenuwachtig te zijn op de bank. Alhoewel hij al vaker op tv was blijft het spannend je kind op tv te zien. Natuurlijk waren we ook apetrots dat het weer allemaal prima is gegaan.
 Woensdagmiddag heb ik op mijn vrije dag heerlijke cocosbollen gebakken. Het recept heb ik gevonden via Instagram, waar ik toch wel veel bivakkeer. Het recept is van Foodgloss , ze zit op Instagram, maar ook maakt ze you tube filmpjes. Je hebt maar 2 ingrediënten nodig, gecondenseerde melk en Cocos ik denk dat er wel wat calorieëtjes inzitten, maar ze zijn heerlijk en zo makkelijk.
Toen donderdagmorgen weer aan het werk en jawel hoor bij het opstaan was het ook hier wit. Er lag een behoorlijk pak sneeuw. Lastig maar toch ook wel mooi, moest toch even een foto maken. Het is nog donker wanneer ik naar mijn werk ga en dan vind ik het helemaal sprookjesachtig.
En dan nu hebben we weekend, ik zit onderuit gezakt voor de televisie want vanavond komt op de BBC 2 het programma de  The Great British Sewing Bee. Heerlijk programma vind ik dat, ik kan er rustig van genieten want de heren zijn naar de Film van Michiel de Ruijter.
De film hoeft van mij niet dus de heren, vader en zonen zijn heerlijk met zijn drieën.
Morgen heb ik vrij dus mijn weekend is begonnen, ik wens iedereen een fijn weekend.

4 opmerkingen:

It's me zei

Wat leuk je zoon op tv........en die kokosbollen zien er lekker uit zeg...!!!..liefs fijn weekend van mij...x!

Miriam de Vries zei

Oohh die kokosbollen zien er heerlijk uit!! Krijg ook weer zin om ze te maken (en ze zijn nog best gezond ook!:)

Fijn weekend verder
Groetjes
Miriam
't Bezige Bijtje

Claudia Leertouwer zei

Wat leuk dat je bij me reageert Saskia. Wat een toevalligheden, als eerste de prachtige foto van je ouders waar gelijk mijn blik op viel. Maar dat is nog niet alles, moeder van Lars, ben een groot fan van hem!!!

Saskia zei

Dat is zeker toeval. De foto vind ik zelf ook één van de mooiste die ik heb. Beide nog gezond en zielsgelukkig met hun bootje.
Groetjes